Suport

Suntem aici să vă ajutăm

Obțineți răspunsuri la cele mai frecvente întrebări!

Suport local

RSD oferă suport local clienților săi: instalarea și mentenanța soluțiilor achiziționate, depanarea și tratarea erorilor, instruirea personalului, conform condițiilor contractuale, prin acces la distanță sau prin deplasare fizică a tehnicianului nostru.

Tutoriale video

Tutoriale din care puteți afla mai multe despre funcționalitățile diferitor soluții, sfaturi și videoclipuri explicative despre protecția și securitatea datelor; prelucrare, control și valorificare a datelor; softuri și dispozitive care se adresează în mod exclusiv unor ramuri de activitate.

Centrul de asistență clienți

Tehnicienii noștri specializați vă stau la dispoziție! Suntem aici pentru a răspunde oricăror întrebări și pentru a rezolva orice probleme tehnice cu care vă confruntați.

Întrebări frecvente

Mai jos regăsiți o listă cu cele mai frecvente întrebări

In cazul în care sunteți client RSD și aveți nevoie de suport tehnic, puteți deschide un ticket din contul de client. Suportul tehnic prin intermediul ticketelor este oferit de Luni până Vineri, între orele 9:00 – 18:00.

Logați-vă în contul de client cu adresa de e-mail și parola aferentă și deschideți o cerere de suport.

Certificarea (sistemelor de management, personalului, produselor) reprezintă acțiunea unei terțe părți (organism de certificare) ce demonstrează că organizația furnizează servicii și/sau produse în conformitate cu un anumit standard referențial.

Certificarea unui sistem de management al calităţii într-o organizaţie poate începe atunci când există:

  •         Hotărârea fermă şi coordonarea nemijlocită a managementului de vârf.
  •         Implicarea conştientă şi continuă a întregului personal al organizaţiei, în primul rând a oricărui factor de decizie.
  •         Aportul calificat al unor specialişti în domeniul managementului calităţii.
  •         Stabilitatea organizaţională şi managerială a organizaţiei.

Care sunt etapele procesului de certificare? 10 Pași pentru Certificarea unui Sistem de management:

Pasul 1: Cererea de ofertă pentru certificare a sistemului de management.

Pentru emiterea unei oferte sunt necesare informaţii privind domeniul de activitate al organizaţiei, dimensiunea acesteia precum şi datele de contact.

Puteţi completa online o  cerere de ofertă. De asemenea, puteţi trimite cererea de ofertă  pe email ([email protected]).

Pasul 2: Transmiterea ofertei către client.

În baza informaţiilor furnizate, RSD – Romsym Data transmite oferta de preţ conform cu mărimea, structura și domeniul de activitate al organizaţiei.

Pasul 3: Contractarea.

În urma acceptului ofertei se întocmește contractul de certificare.

Pasul 4: Desemnarea echipei de audit.

RSD – Romsym Data desemnează echipa de audit în conformitate cu cerinţele ISO 17021-1:2015, asigurându-se astfel un audit imparțial, efectuat de auditori cu competențe dovedite în domeniu.

Pasul 5: Planificarea auditului.

Auditorul-şef întocmește planul de audit în baza informațiilor furnizate de client și stabilesc împreună perioada de desfășurare a auditului. 

Pasul 6: Auditul de certificare.

Conform prevederilor ISO 17021-1:2015, auditul de certificare se desfăşoară în 2 etape: 

Etapa I: Analiza documentaţiei şi obținerea informațiilor necesare referitoare la domeniul sistemului de management.   

Etapa II: Evaluarea funcţionării Sistemului de Management la faţa locului. Acesta constă în verificarea implementării şi funcţionării sistemului de management în conformitate cu standardul pentru care se doreşte certificarea. Dacă în urma auditului de certificare se constată neconfomităţi, clientul trebuie să le rezolve şi să trimită dovada auditorului şef. După rezolvarea neconformităţilor, practic auditul se încheie.

Pasul 7: Eliberarea certificatului.

Se verifică documentația de audit și în urma unei decizii pozitive se eliberează certificatul.

Pasul 8: Auditul de supraveghere I

Are loc la cel mult 1 an de la încheierea auditului de certificare şi constă în analiza documentaţiei şi auditul la faţa locului.

Pasul 9: Auditul de supraveghere II

Are loc la cel mult 2 ani de la încheierea auditului de certificare şi constă în analiza documentaţiei şi auditul la faţa locului.

Pasul 10: Recertificarea

În vederea menținerii continuității, auditul de recertificare trebuie efectuat înaintea expirării certificatelor.

Procesul sistematic, independent și documentat în scopul obținerii de dovezi obiective și evaluarea lor pentru a determina măsura în care sunt îndeplinite criteriile de audit.

Auditul este o activitate planificată cu o durată prestabilită, procesul derulându-se timp de 3 ani:

Anul I – Auditul de certificare

Conform prevederilor ISO 17021-1:2015, auditul de certificare se desfăşoară în 2 etape:

Etapa I: Analiza documentaţiei şi obținerea informațiilor necesare referitoare la domeniul sistemului de management.   

Etapa II: Evaluarea funcţionării Sistemului de Management la faţa locului. Acesta constă în verificarea implementării şi funcţionării sistemului de management în conformitate cu standardul pentru care se doreşte certificarea. Dacă în urma auditului de certificare se constată neconformități, clientul trebuie să le rezolve şi să trimită dovada auditorului şef. După rezolvarea neconformităţilor, practic auditul se încheie.

Anul II – Auditul de supraveghere I

Are loc la cel mult 1 an de la încheierea auditului de certificare şi constă în analiza documentaţiei şi auditul la faţa locului.

Anul III – Auditul de supraveghere II

Are loc la cel mult 2 ani de la încheierea auditului de certificare şi constă în analiza documentaţiei şi auditul la faţa locului.

  •         Cursurile se desfășoară la cele mai înalte standarde.
  •         Lectori cu experiență practică şi pedagogică.
  •         Lectorii sunt în acelaşi timp auditori  sau experţi activi, prezentând cazuri practice în cadrul cursurilor. Datorită abilităţilor pedagogice, ei reuşesc cu succes să transfere cunoştinţele teoretice şi practice.
  •         Se asigură transferul de cunoştinţe într-o atmosferă confortabilă pentru studiu.
  •         Program de cursuri flexibil.
  •         Periodic se lansează programul de cursuri. În funcție de cererile clienților se pot organiza cursuri suplimentare.
  •         Recunoașterea națională și internațională în obținerea  unei calificări în domeniul de activitate vizat.

Pentru înscrierea la cursurile RSD este necesar să completați formularul online aferent fiecărui curs sau transmiterea formularului pe email.

Etapa I – Confirmarea organizării cursului.

Etapa II – Formarea grupei depinde de numărul de persoane care se vor înscrie la sesiunea de training. În cazul în care nu sunt suficiente confirmări, cursul se va reprograma pentru o dată ulterioară.

Etapa III – Efectuarea plății se va face înainte de începerea cursului, conform facturii emise de RSD.

Intrați pe pagina cursului pe care doriți să îl alegeți și aflați toate aceste informații.

Grupele sunt mici, orientativ 5-6 persoane. Mentorul reușește să acorde destulă atenție fiecărui participant.

Costul și durata sunt specificate în programul de cursuri publicat de RSD şi afișate pe site la secțiunea CURSURI.